گواهی نامه های شرکت ویستابست

دستگیره های هوپه آلمان
بهمن 3, 1398
پروژه خانم پورحسین
بهمن 3, 1398

گواهی نامه کیفیت RAL

گواهی نامه های شرکت ویستابست

موسسه SKZ

موسسه SKZ یک مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی است که سابقه طولانی در تحقیقات آزمایشگاهی و عملیاتی داشته و نیز مورد وثوق و اطمینان بسیاری از موسسات استاندارد آلمان و اروپا از جمله موسسه GKFP می باشد. این مرکز با گرد آوری تجهیزات آزمایشگاهی جهت آزمون انواع محصولات پلیمری سعی دارد تا با ارائه نتایج قابل اطمینان و بی طرفانه معیاری برای کیفیت محصولات تولیدی شرکت ها در اختیار جامعه صنعتی قرار دهد. لازم بذکر است که این موسسه آزمایشگاهی، گواهینامه های کیفیت محصول جهت بعضی محصولات پلیمری مانند انواع لوله پی وی سی و لوله های چند لایه که پس از بازدید ها و ممیزی های مشخص صورت می گیرد صادر می نماید ولی در رابطه با محصولات پروفیل های یو پی وی سی در و پنجره فقط ممیزی و انجام آزمون های محصول را در آزمایشگاه خود واقع در شهر وورتزبورگ آلمان بر عهده دارد.

 

گواهینامه کیفیت رال

استاندارد رال که نام کامل آن RAL GZ 716 می باشد یک استاندارد تدوین شده در موسسه GKFP در کشور آلمان می باشد و کلیه الزامات و انطباق های لازم جهت پنجره های یو پی وی سی شامل انواع پنجره با پروفیل های سفید، لمینیت و کواکستروژن و نیز بعضی ملزومات تولید پنجره مانند نوارهای درز بندی را شامل می گردد. در بخش های مختلف این استاندارد انواع روش های آزمون و نیز الزامات پروفیل های سفید، لمینیت و کواکستروژن اشاره شده است و دستورالعمل هایی برای انجام برخی آزمون ها قید گردیده است.

نام 27 شرکت تولید کننده پروفیل یو پی وی سی از جمله شرکت ویستابست تنها دارنده گواهینامه و تنها عضو موسسه رال آلمان در ایران در وب سایت موسسه GKFP به آدرس www.gkfp.de در بخش تامین کنندگان اجزا پنجره قید شده است که دارنده گواهینامه کیفیت رال هستند. لازم بذکر است که کلیه این شرکت ها ابتدا توسط موسسه SKZ آلمان ممیزی شده اند.