بالکن شیشه ای ریلی

پنجره دو جداره کشویی
پنجره دو جداره کشویی
اسفند 24, 1398
پنجره upvc تک حالته
اسفند 24, 1398
نمایش همه

بالکن شیشه ای ریلی

یکی از مزایای بالکن شیشه ای ، قابلیت افزودن زیبایی به هر ساختمان است. شیشه جذابیت و زیبایی را به هر خانه اضافه می کند. شیشه با نور بازی می کند و به زیبایی کل ساختمان می افزاید. بالکن های شیشه ای انواع مختلفی را دارند؛ در این مقاله ما به بررسی بالکن شیشه ای ریلی خواهیم پرداخت.

بالکن شیشه ای ریلی

بالکن شیشه ای ریلی در واقع به عنوان یک بالکن بند و به عنوان یک پوشش و محافظ در تراس ها و باکن ها استفاده می شود. بالکن های شیشه ای ریلی از دو پروفیل از جنس آلومینیوم که افقی نصب شده بر روی ساختار ها کف و سقف و همچنین دو عدد پروفیل عمودی که در دو طرف بالکن قرار می گیرد تشکیل شده است.

ضخامت پنل های شیشه ای استفاده شده 8 میلیمتر می باشد که داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ شده و سپس به وسیله چرخ ها در داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.

نحوه عملکرد بالکن شیشه ای ریلی

نحوه عملکرد بالکن های شیشه ای این طور می باشد که اولین پنل شیشه ای یا همان درب توسط یک زنجیر به قفل های بالا و پایین متصل شده است کشیده می شود. دریچه داخل پنجره به سمت بیرون می آید و درب باز می شود و به دنبال آن دیگر پنل های شیشه ای به صورت اسلایدی به سمت پنل درب حرکت می کنند و از قسمت خروجی ریل که جای آن مشخص می باشند، یکی یکی باز می شوند.

نصب بالکن های ریلی به صورت رو کار می باشند و هیچ گونه تخریبی به نما و یا دیوارهای ساختمان وارد نمی کنند.

مدت زمان لازم برای نصب بالکن بند بسته به اندازه و فضای بالکن دارد. هر چقدر که بالکن فضای بزرگتری را داشته باشد، به مراتب زمان زیادی صرف نصب آن می شود.

یکی از خصوصیات بسیار خوب بالکن های شیشه ای ریلی این می باشد که می توان آن را در هر شکل هندسی مانند گرد، زاویه دار یا سهمی و … را به خوبی اجرا کرد.

مزایای بالکن شیشه ای ریلی

یکی بهترین مزیت هایی که این نوع بالکن بند ها به شما می دهند، یک فضای یکدست شیشه ای می باشد که هیچگونه  ستونی در آن مانع دید شما نمی شود. علاوه بر اینکه خود بالکن بسیار زیبا می باشد، منظره ای که شما به دست می آورید بسیار بهتر از انواع دیگر بالکن بند ها می باشد.

یکی دیگر از مزایای خوب بالکن بند شیشه ای این می باشد که باز و بسته کردن آن بسیار راحت می باشد و شما می تواند کمتر از یک دقیقه کاملا آن را باز و بسته نمایید. به این ترتیب شما به راحتی می توانید از هوای آزاد در کمترین زمان بهره ببرید. همچنین بالکن بند به شما این امکان را می دهد تا از ورود هرگونه حشرات، پرندگان، گرد و غبار و یا حتی برف و باران به فضای داخلی بالکن جلوگیری کنید.

از دیگر مزیت های بسیار خوب این نوع بالکن بندها راحتی در شستشو و تمیز کردن آن می باشد. شما به راحتی با استفاده از یک دستمال بدون پرز و یک مایع تمیز کننده شیشه می توانید شیشه را طوری تمیز نمایید که انگار به مانند روز اولش می باشد.

از نکات بسیار مهم در استفاده از بالکن بند های شیشه ای، بهره وری انرژی بسیار بالای آن ها می باشد. این سیستم های ریلی شیشه ای می توانند به میران 70 درصد عایق صوت و همچنین تا 65 درصد عایق حرارت باشند.

موارد استفاده از بالکن های شیشه ای ریلی

این نوع بالکن های شیشه را می توان در جاهای بسیاری استفاده کرد که می توان به:

  • گلخانه
  • پنت هاوس
  • بالکن
  • پارتیشن بندی اداره و منازل
  • سالن کنفرانس
  • ویترین فروشگاه
  • استخر
  • و..

اشاره نمود.

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری با ساخت پنل های شیشه ای سکوریت و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام یا توییتر ما سر بزنید و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =