قیمت در و پنجره یو پی وی سی

قیمت در و پنجره uPVC
اسفند 11, 1398
قیمت در و پنجره آلومینیوم ترمال برک
اسفند 11, 1398
نمایش همه

قیمت در و پنجره یو پی وی سی

قیمت در و پنجره یو پی وی سی

همانطور که می دانید انتخاب یک در و پنجره های مناسب برای یک خانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای انتخاب اگاهانه در و پنجره باید شما از ویژگی ها و قیمت آن ها آگاهی داشته باشید. در این مقاله ما شما را با ویژگی ها و قیمت در و پنجره یو پی وی سی آشنا خواهیم کرد و خواهیم گفت که چه فاکتور هایی بر قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت درها و پنجره های یو پی وی سی

همانطور که مطلع هستید فاکتورهای بسیار در قیمت گذاری در و پنجره های UPVC تاثیر گذار می باشد. و هر کدام از این فاکتور ها خود نیز زیر شاخه هایی دارند که می تواند بر قیمت تاثیر زیادی داشته باشد. البته شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در و پنجره در نظر گرفته اید از این فاکتورها بهره ببرید.

ای فاکتور ها شامل موارد زیر می باشد.

  • نوع مدل در و پنجره
  • نوع پروفیل مصرفی در پنجره و در
  • عرض و ارتفاع و تعداد در و پنجره
  • نوع یراق استفاده شده
  • وجود یا عدم وجود شیشه دوجداره
  • هزینه نصب و حمل و نقل

در ادامه به بررسی این فاکتور ها خواهیم پرداخت.

نوع مدل در و پنجره

به طور واضحی نوع مدل در و پنجره بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. به عنوان مثال نوع پنجره که می تواند پنجره دو جداره فیکس یا ثابت باشد، پنجره ثابت دارای یک یا دو لنگه می باشد که قابلیت باز شدن ندارد. در نوع دیگر پنجره دوجداره لولایی وجود دارد که می تواند دو لنگه باز شو به صورت لولایی ، سه لنگه با دو لنگه ثابت و یک لنگه باز شود لولایی یا سه لنگه با دو لنگه باز شود و … بسیاری مدل دیگر وجود دارد که قیمت های متفاوتی دارند. حال بسته به بودجه خود می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

نوع پروفیل مصرفی در پنجره و در

استفاده از پروفیل با کیفیت و داری ضمانت نامه و بیمه نامه مناسب بسیار در قیمت در و پنجره یو پی وی سی تاثیر گذار می باشد. ما در ساخت در و پنجره های خود از بهترین پروفیل های موجود در کشور استفاده می کنیم تا بهترین محصولات را به هموطن های خود ارائه دهیم.

عرض و ارتفاع و تعداد در و پنجره

کاملا مشخص می باشد که عرض و ارتفاع در و پنجره در قیمت آن به دلیل مواد مصرفی تاثیر گذار می باشد. تعداد در و پنجره ها نیز تاثیر گذار است اما اگر تعداد در و پنجره ها که می خواهند از نوع یو پی وی سی باشد بالا باشد در مجموع می تواند قیمت کمتری نسب به تعداد در و پنجره های پایین را داشته باشد.

نوع یراق استفاده شده

در ساخت در و پنجره های یو پی وی سی از برند های مختلف یراق استفاده می شود، که باعث اختلاف قیمت در و پنجره ها می شود. بنابراین اگر در ساخت در و پنجره از یراق آلات بسیار با کیفیت استفاده شده باشد، به مراتب هزینه در و پنجره نیز بالا خواهد رفت.

وجود یا عدم وجود شیشه دوجداره

در بعضی موارد در ساخت در و پنجره یو پی وی سی از شیشه دوجداره استفاده نمی شود که به نسبت قیمت آن را کاهش می دهد. اما در مواردی که از شیشه دو جداره استفاده می شود، نوع شیشه مصرفی دوجداره بسیار در قیمت تاثیر می گذارد. اگر در ساخت در و پنجره از شیشه های دستی و کارگاهی استفاده شود هزینه در و پنجره نسبت به مواردی که از شیشه کارخانه ای استفاده شده است کاهش می یابد.

اما استفاده از شیشه های کارخانه ای که بسیار با کیفیت با گرید A می باشند، کیفیت بهتری را نسبت به شیشه های کارگاهی را به ارمغان می آورد.

هزینه نصب و حمل نقل

در نهایت عواملی مانند هزینه انتقال در و پنجره از کارخانه به خانه یا محل کار شما و نوع شرایط نصب آن هزینه هایی را در بر خواهد داشت.

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری با ساخت پنل های شیشه ای سکوریت و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام یا توییتر ما سر بزنید و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =