تعویض پنجره های قدیمی با پنجره آلومینیوم ترمال برک 

نمای کرتین وال
چرا باید نمای کرتین وال را انتخاب کرد؟
خرداد 26, 1399
قیمت یراق آلات UPVC
خرداد 26, 1399
نمایش همه

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره آلومینیوم ترمال برک 

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره آلومینیوم ترمال برک

اگر در به دنبال خرید پنجره های جدید و یا تعویض پنجره های قدیمی خود هستید، حتما اسم پنجره آلومینیوم ترمال برک  یا شکست حرارتی به گوش شما خورده است. در ادامه ما شما را با این نوع پنجره ها و مزایای آن ها آشنا خواهیم کرد.

چرا پنجره آلومینیوم ترمال برک

آلومینیوم به عنوان یک فلز ، هدایت حرارتی بسیار بالایی دارد. در مورد پنجره ها و درهایی که از نظر حرارتی شکسته نشده اند ، این کار به شدت بر عملکرد پنجره در طول زمستان و ماه های گرم سال تأثیر می گذارد.

شکست حرارتی آلومینیوم سدی است که تماس آلومینیوم به آلومینیوم را از داخل به بیرون پنجره می شکند. به عبارت دیگر ، پنجره مدرن آلومینیومی شما خارج از آلومینیوم است ، یک سد حرارتی بین و آلومینیوم در داخل. این فقط آلومینیوم را از هم جدا می کند.

ترمال برک یک رزین غیر فلزی یا مواد پلاستیکی است که در قاب پنجره فلزی نصب شده است که از نظر جسمی قسمت داخلی پنجره را از قسمت بیرونی جدا می کند. از این رو مسیر انتقال انرژی گرما از طریق قاب پنجره منتقل می شود.

مزایا پنجره آلومینیوم ترمال برک هستند؟

بهره وری انرژی بسیار خوب

قاب های پنجره ای که از نظر حرارتی شکسته شده اند در برابر هدایت گرم و گرم عایق بندی می شوند. شکست حرارتی از اتلاف انرژی حرارتی رسانا جلوگیری می کند. پنجره های حرارتی شکسته شده به میزان زیادی راندمان انرژی خانه شما را بهبود می بخشند و در ضمن باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در گاز و برق می شوند و در عین حال میزان تولید کربن و گازهای گلخانه ای را نیز پایین می آورند.

عایق صوتی عالی

عایق صوتی درها و پنجره های آلومینیومی ترمال برک با دقت طراحی شده است ، درزها کاملا پوشیده می شوند و هیچ راه نفوذی باقی نمی ماند. نتایج آزمایش ها نشان می دهد که عایق صوتی این پنجره ها به 30-40db می رسد.

از دیگر مزیت های پنجره های آلومینیومی ترما برک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • گرما و سر و صدا 1000 بار کندتر از آلومینیوم معمولی انتقال می دهد
  • مقاوم در برابر شعله
  • اضافه شدن لایه امنیتی
  • نگهداری ساده
  • ماندگار و بادوام
  • بدون خوردگی
  • دارای فناوری شکست حرارتی
  • عایق بندی عالی حرارتی و صوتی عالی
  • شخصی سازی

فروش ویژه و قیمت استثنایی

اگر شما قصد تعویض در و پنجره های قدیمی خود را دارید، بهترین فرصت برای استفاده از خدمات شرکت آران در می باشد. در آران انواع پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک با بهترین قیمت و فروش ویژه ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با 88738052021-  تماس بگیرید.

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ، اینستاگرام ، توییتر، فیسبوک و یا لینکدین ما سر بزنید و یا ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =