پنجره های آلومینیومی ترمال برک

نمای اسپایدر چیست؟
اسفند 5, 1398
چرا باید از در و پنجره یو پی وی سی استفاده کنیم
اسفند 5, 1398
نمایش همه

پنجره های آلومینیومی ترمال برک

دکتر شیری

پنجره های آلومینیومی ترمال برک

نوع دیگری از قابهای موجود در بازار ، قابهای آلومینیومی است . این پنجره ها از جنس فلز آلومینیوم ساخته می شوند . نرم ، سبک و دارای خاصیت شکل پذیری بالایی هستند و به صورت کشویی لولایی ، ترمال برک ، تک جداره و دوجداره قابل ساخت هستند.بهترین حالت این پنجره ها به صورت ترمال برک است ، زیرا در پنجره های آلومینیومی ساده عایق بندی به خوبی صورت نمی گیرد و به همین دلیل در این پنجره ها اصلاحاتی انجام شده است تا میزان انرژی مصرفی در ساختمان راکاهش دهند.

به همین منظور با طراحی درست زمستان گرم و تابستانی خنک در داخل ساختمان ها به وجود می آید . در پنجره های آلومینیومی ترمال برک ، پروفیل های آلومینیومی به وسیله تیغه پلی آمید به هم وصل می شوند و به صورت دو جداره در می آیند که همین باعث عدم انتقال حرارت می شود و اتلاف انرژی کاهش می یابد.

معنی ترمال بریک  ” شکست حرارتی ” است که روشی جهت ممانعت از تبادل حرارت و انرژی فضای داخلی و خارجی است.

مزایای پنجره های آلومینیومی ترمال برک:

نصب سریع و آسان

عایق صوتی مناسب

وزن سبک

غیرقابل اشتعال

تنوع رنگی بالا

تنوع یراق آلات

تغییر رنگ و شکل نمی دهند

سبک و شکیل بودن قاب ها

مقرون به صرفه بودن و اقتصادی

معایب پنجره های آلومینیومی ترمال برک:

قابلیت اکسید شدن در محیط

عایق حرارتی مناسبی برای محیط نمی باشد

نسبت به پنجره های یو پی وی سی اتلاف انرژی بیشتری دارند

قابلیت خراشیدگی

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری با ساخت پنل های شیشه ای سکوریت و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام یا توییتر ما سر بزنید و یا با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =