چرا باید از در و پنجره یو پی وی سی استفاده کنیم

پنجره های آلومینیومی ترمال برک
اسفند 6, 1398
در و پنجره آلومینیوم ترمال برک چیست و چه مزایایی دارد؟
اسفند 6, 1398
نمایش همه

چرا باید از در و پنجره یو پی وی سی استفاده کنیم

چرا باید از در و پنجره یو پی وی سی استفاده کنیم

UPVC که مخفف شکل سخت‌ شده ی پلی وینیل کلراید می باشد یک ماده استاندارد است که در پنجره و درها استفاده می شود اما آیا تا به حال مزایای انتخاب در و پنجره یو پی وی سی  را در مقایسه با سایر محصولات در نظر گرفته اید؟

در اینجا 10 مزیت درها و پنجره های یو پی وی سی برای شما آورده شده است:

  1. قابل تنظیم پذیری

به طور معمول ، بیشتر درها و پنجرهای یو پی وی سی و قسمتهای خارجی به رنگ سفید دیده می شوند. با این حال ، پیشرفت در فرایند تولید بدان معنی است که صاحبان خانه فقط محدود به استفاده از رنگ سفید نیستند.

شرکت های و سازندگان اکنون می توانند محصولات UPVC را مطابق با مشخصات دلخواه مشتریان تنظیم کنند.

  1. امنیت

امنیت یک خانه یا محل کار در انتخاب در و پنجره ها بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل پنجره و در یو پی وی سی با یک قاب فوق العاده سبک و در عین حال محکم ، از انتظارات فراتر می رود ، که در آن از ترکیب قفل های مختلف و یک صفحه شیشه دو جداره استفاده می شود که امنیت را بسیار بالا می برد

  1. عایق بودن

راندمان انرژی در هنگام انتخاب در و پنجره ها بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

درها و پنجره های یو پی وی سی یک عایق بسیار مناسب در برابر گرما و سرما می باشد که تلفات گرما و انرژی را به حداقل می رساند. و هزینه های مربوط به حامل های انرژی را بسیار کم می کند.

4- تعمیر و نگهداری کم

UPVC برخلاف مواد طبیعی که نیاز به سنباده و رنگ آمیزی مجدد سالانه دارند ، مواد کم مصرفی است. در و پنجره ساخته شده از UPVC می توانند برای چندین دهه بدون هیچگونه نشانه ای از زنگ زدگی دوام بیاورند.

5- دوام

این ماده فوق العاده سخت است به این معنی که قاب ها می توانند در برابر شدیدترین عناصر مقابله کنند و تحت تأثیر پوسیدگی و خوردگی قرار نمی گیرند. پوشش UPVC همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می شود که از از بین رفتن مواد در معرض طولانی مدت آفتاب جلوگیری می کند.

  1. تهویه

پنجره یو پی وی سی می تواند یک سیستم تهویه کارآمد و دارای جریان هوای مؤثر در یک اتاق را ارائه دهد. پیکربندی موثر پنجره  شامل یک ترتیب دو پنجره ای است که می تواند در دو جهت جداگانه باز شود و تهویه مناسب را فراهم نماید

  1. سازگار با محیط زیست

طول عمر متوسط درها و پنجرهای یو پی وی سی می تواند بین 40 تا 80 سال باشد و از مواد قابل بازیافت برای تولید حداقل تأثیر طولانی مدت بر محیط ساخته شده است.

  1. مقاوم در برابر آب و هوا

فرسایش در برابر هوا یک مشکل شایع در بین بیشتر موادی است که در قسمت بیرونی یک خانه مورد استفاده قرار می گیرد. یو پی وی سی با آب و هوا واکنش نشان نمی دهند و مستعد عناصر طبیعی نیستند ، یعنی طول عمر بیشتری بدون فرسایش دارند.

در حالی که UPVC می تواند در برابر آب و هوا بایستد و به نگهداری کمتری نسبت به مواد همتای طبیعی مانند چوب احتیاج دارد.

  1. عایق صوتی

مواد UPVC بهمراه پانل های پنجره دو جداره کار می کنند تا به کاهش میزان نویز منتقل شده به خانه شما کمک کنند. بیشتر پنجره ها و درهای UPVC در مقایسه با همتایان سنتی 50٪ صدای خارجی را کاهش دهند.

  1. ضد حریق

در آیین نامه ساختمان آمده است كه واحدها و قاب های مربوط به پنجره ها و درها باید از مواد دارای ضد آتش سوزی باشند كه از انتشار آتش خارجی جلوگیری می كند. UPVC همچنین ماده ای است که مقررات مربوط به ساختمان برای رعایت پروتکل ایمنی در برابر آتش لازم است ، به این معنی که در صورت بروز حادثه آتش سوزی ، مسیر اصلی را به مدت 30 دقیقه باز نگه می دارد.

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری با ساخت پنل های شیشه ای سکوریت و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام یا توییتر ما سر بزنید و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =