در و پنجره آلومینیوم ترمال برک چیست و چه مزایایی دارد؟

چرا باید از در و پنجره یو پی وی سی استفاده کنیم
اسفند 7, 1398
توری پلیسه چیست؟ بررسی ویژگی توری های پلیسه
اسفند 7, 1398
نمایش همه

در و پنجره آلومینیوم ترمال برک چیست و چه مزایایی دارد؟

در و پنجره آلومینیوم ترمال برک چیست و چه مزایایی دارد؟

یک مؤلفه مهم در هر سیستم در و پنجره آلومینیوم ترمال برک وجود دارد و آن قاب های در و پنجره می باشد.

یک قاب خوب می تواند تا حد زیادی بر بهره وری انرژی واقعی هر پنجره و در اثر بگذارد – می توان به سیستم های دو جداره اشاره کرد. علاوه بر این ، عایق کاری دیوار و سقف کارایی و تفاوت بیشتری در عایق بندی کلی خانه ، محل کار یا ساختمان شما خواهد داشت.

شکست حرارتی ، یک جزء مهم در هر سیستم پنجره و درب می باشد و به نوار پلی آمید تقویت شده بین پروفایل های آلومینیومی داخل و خارج اشاره دارد و یک سد عایق بندی شده را در قاب پنجره ایجاد می کند. به عبارت ساده ، آن را به عنوان قطع کننده مدار عمل می کند – قسمت داخلی را با خارج قطع می کند. این قاب می تواند تا حد زیادی بر بهره وری انرژی واقعی هر پنجره و در ، از جمله سیستم های دو جداره تأثیر بگذارد.

فن آوری استفاده شده در در و پنجره آلومینیوم ترمال برک، دارای نوار پلی آمید تقویت شده بین پروفایل های آلومینیومی داخل و خارج است و یک سد عایق بندی شده را در قاب پنجره ایجاد می کند. این کار هدایت گرما ، سرما و سر و صدا را هزار بار کندتر از حالت در و پنجره های معمولی می کند.

با نصب پنجره ها و درهای آلومینیوم ترمال برک ، قادر خواهید بود سر و صدای و نویزها را تا حداکثر 42 دسی بل کاهش دهید و خانه خود را در طول تابستان سردتر کنید و در طول زمستان ها گرم کنید. کشور ما از نظر جغرافیایی یک کشور بسیار متنوع است بنابراین با استفاده از این نوع درب و پنجره ها می توانید این شرایط آب و هوایی را به راحتی تحمل نمایید.

دوام

در و پنجره های آلومینیومی ترمال برک می توانند تا 30 سال دوام داشته باشند. دلیل این امر این است که آلومینیوم نسبت به سایر فریم ها نسبت به عناصر خارجی بسیار مقاوم است و باعث می شود که در نتیجه پیچ و تاب خوردن آن کمتر شود. آلومینیوم همچنین از استحکام به وزن بالایی برخوردار است و باعث می شود که آنها سخت تر شوند.

نگهداری ساده

در حالی که دوام بالایی دارد ، پنجره و درهای آلومینیومی از این مزیت اضافی برخوردار هستند که نگهداری آن آسان است. تمیز کردن این گونه در و پنجره ها نسبت به انواع دیگر به زحمت و مراقبت کمتری نیاز دارد.

قابلیت طراحی متنوع

با توجه به نحوه تولید آلومینیوم ، این پنجره ها می توانند ضمن حفظ مقاومت ذاتی مواد ، به راحتی مشخصات دقیق طراحی شما را رعایت کنند. علاوه بر این ، انواع مختلفی از سفارشی سازی ها تا ر طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد.

بازده دمایی بالا

در و پنجره های آلومینیومی ترمال برک می توانند به راحتی 60 درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری بنماید. این امر تا حدودی به دلیل معرفی فن آوری پلی آمید است که عملکرد انرژی لعاب آلومینیوم را به سطوح کاملاً جدید رسانده است و مزایای فراوانی را برای صاحبان خانه و صاحبان مشاغل به طور یکسان در صرفه جویی در هزینه برای حامل های انرژی فراهم می کند.

دوستار محیط زیست

آلومینیوم نیز محصولی کاملاً پایدار است. این ماده 100٪ قابل بازیافت و غیر سمی است که حداقل یک اثر محیطی در آن باقی مانده است. بازیافت آلومینیوم به خودی خود فقط پنج درصد از انرژی اولیه مصرف شده برای ایجاد آن نیاز دارد.

کاهش سر و صدا و نویز

سر و صدای خارج از خانه ، اعم از وسایل نقلیه یا ترافیک هوایی ، سگ ها ، ماشین آلات یا همسایگان با صدای بلند ، می توانند یک عامل مزاحمت جدی در زندگی و خانه ی شما ایجاد کنند.

استفاده از در و پنجره های ترمال برک برای منزل یا محل کار شما به طرز چشمگیری میزان سر و صدا و نویز را کاهش می دهد.

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری با ساخت پنل های شیشه ای سکوریت و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام یا توییتر ما سر بزنید و یا با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =