قیمت در و پنجره آلومینیوم ترمال برک

قیمت در و پنجره یو پی وی سی
اسفند 11, 1398
مزایای استفاده از شیشه های سکوریت
اسفند 11, 1398
نمایش همه

قیمت در و پنجره آلومینیوم ترمال برک

قیمت در و پنجره آلومینیوم ترمال برک

در مقاله زیر در ابتدا به بررسی در و پنجره آلومینیوم ترمال برک و از ویژگی های آن خواهیم گفت، سپس به بررسی قیمت در و پنجره آلومینیوم ترمال برک خواهیم پرداخت.

در و پنجره آلومینیوم ترمال برک چیست؟

در گام اول ما باید بدانیم که در و پنجره آلومینیوم ترمال برک چیست و چه فرقی با در و پنجره های معمولی دارند و چه چیزی آن ها را خاص کرده است.

در ساخت در و پنجره های آلومینیومی ترمال برک از یک لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی پنجره استفاده شده است. این لایه پلاستیکی نقش یک عایق را بازی می کند و مانع از تلف شدن انرژی می شود. در صورتی که در و پنجره های معمولی از داشتن این فناوری محروم می باشند و چونکه آلومینیوم رسانایی بالایی دارد، اتلاف انرژی بسیار رخ می دهد. به همین دلیل از عنوان ترمال برک برای این در و پنجره ها استفاده می شود که در واقع یک شکست حرارتی اتفاق می افتد.

مزایای استفاده از در و پنجره آلومینیوم ترمال برک

عایق حرارتی مناسب

با توجه به مواد پلاستیکی که در جداره داخلی و خارجی در و پنجره های آلومینیومی استفاده شده است، انتقال حرارت به راحتی دیگر انجام نمی شود. با استفاده از این در و پنجره ها هزینه پرداختی برای حامل های انرژی نیز به مراتب کاهش می یابد.

دوام بالا

این گونه در و پنجره ها از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند و به راحتی می توانند حداقل تا 30 سال دوام بیاورند.

نگهداری ساده

این گونه در و پنجره ها نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری و مراقبت ندارند، فقط با تمیز کردن آن ها، آن هم با بازه های زمانی طولانی مدت می توان از داشتن آن ها خوشحال بود.

کاهش سر و صدا

استفاده از در و پنجره های ترمال برک برای منزل یا محل کار شما به طرز چشمگیری میزان سر و صدا و نویز را کاهش می دهد.

از دیگر ویژگی این در ها و پنجره های می توان به طراحی و ساخت آن ها در انواع مدل ها و طرح های مختلف اقدام نمود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت در و پنجره آلومینیوم ترمال برک

عوامل زیادی در قیمت در و پنجره لومینیوم ترمال برک تاثیر گذار می باشد. در ادامه ما به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت تا شما با اطلاعات کافی اقدام به خرید در و پنجره نمایید.

نوع پروفیل مصرفی

یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که بسیار در قیمت گذاری یک در و پنجره آلومینیوم ترمال برک تاثیر گذار می باشد نوع پروفیل مصرفی در آن می باشد. کیفیت پروفیل مصرفی بسیار در قیمت آن در و پنجره تاثیر گذار می باشد. البته نوع پروفیل، ضخامت و کیفیت لایه پلی آمیدی نیز تاثیر گذار می باشد. ناگفته نماد که نوسانات ارزی که بر قیمت پروفیل تاثیر گذار است، در نهایت بر قیمت در و پنجره نیز تاثیر گذار خواهد بود.

لاستیک آب بندی

از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت کیفیت لاستیک آب بندی و هوا بندی می باشد. به طور معمول در پنجره و در های آلومینیوم ترمال برک از لاستیک های EPDM و PVC استفاده می شود که کیفیت این نوع مواد نیز بسیار تاثیر گذار و مهم است. بهترین نوع لاستیک آب بندی از نوع EPDM می باشد که به دلیل قدرت بالا و پایداری زیاد و همچنین طول عمر بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یراق آلات مصرفی

نوع، کیفیت و برندی که از یراق آلات در ساخت در و پنجره های آلومینیوم ترمال برک استفاده می شود در قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار می باشد. یراق آلات موجود در بازار می تواند از نوع آلمانی ، ترک، چینی و غیره باشد که قیمت های آن ها نیز متفاوت می باشد.

شیشه دوجداره

شیشه دوجداره بسیار در قیمت تاثیر می گذارد. اگر در ساخت در و پنجره از شیشه های دستی و کارگاهی استفاده شود هزینه در و پنجره نسبت به مواردی که از شیشه کارخانه ای استفاده شده است کاهش می یابد.

اما استفاده از شیشه های کارخانه ای که بسیار با کیفیت با گرید A می باشند، کیفیت بهتری را نسبت به شیشه های کارگاهی را به ارمغان می آورد.

هزینه نصب

کیفیت و تخصص فنی پرسنل و همچنین تعداد در و پنجره ها در هزینه های در و پنجره آلومینیوم ترمال برک تاثیر گذار خواهد بود.

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری با ساخت پنل های شیشه ای سکوریت و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام یا توییتر ما سر بزنید و یا با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =