مزایای استفاده از نمای کرتین وال

آیا یک بالکن شیشه ای سکوریت انتخاب مناسبی برای شما است؟
اسفند 13, 1398
شیشه لمینت
بررسی ویژگی ها و کاربردهای شیشه لمینت 
اسفند 13, 1398
نمایش همه

مزایای استفاده از نمای کرتین وال

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال یک ویژگی نسبتاً معمول و برجسته در ساختمان های مدرن است. طراحی شده برای محافظت از ساختمان در برابر عناصر خارجی (مانند آب و هوا) ، کرتین وال پانل هایی هستند که غالباً از طریق اتصال مکانیکی ، پیوند شیمیایی یا چسب در قسمت بیرونی ساختمان قرار می گیرند. کرتین وال می توانند از شیشه ، فلز یا سنگ ساخته شوند و وقتی در طرح های مدرن طراحی و اجرا می شوند ، مزایای بسیاری دارند.

در ادامه به بررسی تعدادی از مزیت های نمای کرتین وال خواهیم پرداخت.

مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف

نمای کرتین وال همانطور که نما و منظره بیرون را به خوبی به افراد درون ساختمان نشان می دهد، همچنین در برابر شرایط مختلف جوی نیز بسیار مقاوم می باشد. کرتین وال در اصل به عنوان یک بافر و یک عایق عمل می کنند. ساختمان هایی که دارای کرتین وال می باشند ، نگهداری از آنها ساده تر (و مقرون به صرفه تر) خواهد بود ، و به طور کلی دوام بیشتری خواهند داشت.

کاهش نوسان ساختمان

یک نمای کرتین وال در نظر ندارد ثبات سازه را فراهم کند ، اما باعث کاهش کلی نوسان ساختمان می شود و بدین ترتیب سازه را ایمن تر می کند. کرتین وال با پراکندگی نیروی جنبشی در کل قاب و ساختار قادر تحمل هر گونه فشار در ساختمان است. به طور کلی ، شرایطی را به وجود می آورد که احتمال تحمل بادهای بسیار شدید را را برای ساختمان فراهم می کند. کاهش نوسانات ساختمان به ویژه در ساختمان های بلندتر مفید است و همچنین می تواند باعث راحتی بیشتر افراد ساکن در این ساختمان ها می شود.

کند شدن انتشار آتش

کرتین وال علاوه بر این قادر می باشد با عمل به عنوان یک سد سرعتی، انتشار آتش را بین طبقات ساختمان را کاهش دهند و از انتقال آسان آتش در سطح ساختمان جلوگیری کنند. این امر می تواند به ویژه در ساختمان های بلندتر اهمیت داشته باشد ، جایی که آتش در غیر این صورت می تواند به سرعت به سمت بالا گسترش یابد.

راندمان حرارتی بسیار خوب

هنگامی که به درستی از قاب ها و جداره ها استفاده شود ، کرتین وال نیز راندمان حرارتی ساختمان را به شدت بهبود می بخشند. به عنوان لایه دیگری از مواد در داخل ساختمان ، کرتین وال قادر به تثبیت دمای داخل هستند و هزینه های عملیاتی ساختمان را کاهش می دهند. جداره اضافی می تواند باعث کاهش اشعه ماوراء بنفش شود ، که باعث می شود وسایل های داخل ساختمان مانند مبل ها و فرش ها به سرعت محو نشود یا از بین بروند.

ظاهر زیبا و جذابیت

امروزه استفاده از نمای کرتین وال در بسیاری از ساختمانها انتظار می رود ، نه تنها به دلیل مزایای عملی بی شماری که دارد ، بلکه به دلیل ظاهر آنها وجود دارد. یک کرتین وال جلوه ای شیک ، پیشرفته و منحصر به فرد به ساختمان ها می بخشد ، که اکنون با طراحی مدرن همراه است.

بیشتر ساختمانهای مدرن دارای نماهای کرتین وال می باشند ، زیرا مزایای بی شماری برای ان ها وجود دارد. اما همچنین روشهای زیادی برای نصب یک کرتین وجود دارد که برخی از آنها بهتر ، سریعتر و مقرون به صرفه تر هستند.

گروه آران با بیش از 15 سال سابقه کاری با ساخت پنل های شیشه ای سکوریت و با وجود یک تیم حرفه ای طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمان، ساخت در و پنجره های یو پی وی سی و ترمال برک و اجرای تخصصی نمای اسپایدر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در آران برای ساخت انواع در و پنجره ها و نماهای ساختمان از بهترین وسایل ،  اتصالات و یراق آلات استفاده می شود تا خدماتی که به شما ارائه می شود، دوام و طول عمر بسیاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر به وب سایت یا اینستاگرام یا توییتر ما سر بزنید و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =